יום שישי, 5 באוגוסט 2011

4.8. החיים הבלתי נסבלים של אביתר חלימי

את יום חמישי הרביעי באוגוסט 2011 העברתי במספר פגישות בתל-אביב, שהובילו לכך שחלק נכבד מהיום העברתי בבתי קפה.

בוקר
מיץ גזר בקפה ג'ו בתל-אביב.

צהריים
סלט ירוק (ללא עגבניות) בארומה.

ערב
חזרה הביתה - שזיף צהוב, המון ענבים, מנגו, והשייק הזה, שהכיל פטרוזיליה, שמיר, כוסברה, תרד ובננות, והתברר כלא נורא בכלל:

לילה
מאוחר יותר באותו יום, אחרי ריצת 5 ק"מ די קשה ויציאה עם ליאת ודותן לבאולינג שבה נאלצתי להתקל בשייקים, פיצות, פופקורן וצ'יפס, אכלתי סלט ירוק בארומה, שעלה 37 שקלים (!!!) ונראה יותר כמו סלט קטן שמגיע לצד ארוחה בשרית עצומה. שאלתי את המלצרית מה העניין עם הכמות המגוחכת, והיא הסבירה שזה כמו מנת פתיחה. שאלתי "אם כך, למה המנה לא מופיעה במנות הפתיחה בתפריט אלא בסלטים?", והיא פחות או יותר אמרה שזה בגלל שהיא גם סלט. אז שילמתי 37 שקלים וחזרתי הביתה רעב.

ההדרדרות המסוימת במצב הגופני שלי ממשיכה. אני בעיקר מרגיש חלש ורעב כל הזמן, שזה מוזר כי לא ממש שיניתי שום דבר בתזונה שלי. יכול להיות שהגוף שלי מתחיל להבין שאני מתכוון להמשיך עם הדבר הזה יותר משבועיים, ומתחיל להתעצבן.

החלטתי לשים לעצמי דדליין לעוד חודשיים - החמישי באוקטובר. עד אז אני מניח שיוכלו להיות עוד שינויים בתזונה בהתאם למצב שלי או לבדיקות הדם שאעבור, אבל כעקרון החמישי באוקטובר הוא היום שבו אני מתכנן להחזיר כמה דברים לתזונה שלי - בין השאר ביצים, טונה, וחזה עוף. כמובן שהכל תלוי בהשפעה החיובית או השלילית שתהיה לתקופה הזו עלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה