יום שישי, 29 ביולי 2011

28.7. חזרה לשייקים

אוקיי, אחרי יומיים של מנוחה החלטתי לחזור קצת לשייקים. אבל מכיוון שהפעמים הקודמות היו באמת בלתי נסבלות, החלטתי להתחיל בשייק פשוט: מיץ תפוזים סחוט, גזר ונענע. מה יכול להיות רע בזה? הא? אהעהעהעה.



בוקר-צהריים
אני חושב שזה היה היום שבו הבנתי שהבעיה היא לא במצרכים שאני שם בשייק, אלא ברעיון של שייק עצמו. הרי יכולתי לטחון סטייק אנטריקוט צלוי לתוך שייק וזה לא היה טעים. גם שמונה גזרים, מיץ תפוזים וחופן של עלי נענע היו די בלתי נסבלים, כפי שניתן לראות בסרט למעלה. שאר הסרט, אגב, צולם בטעות, אבל חשבתי להשאיר את זה שם. הבהיה המורעבת שלי בשניצלים במיקרוגל היא אמיתית למדי. רק לקראת הסוף הבנתי שהמצלמה עדיין פועלת.
פרט לשייק אכלתי (לא בהכרח בסדר הזה) זרעי פשתן, זרעי דלעת, מנגו, נקטרינה, ענבים, דובדבנים, 200 גרם של תרד חי, והקפצתי על מחבת פטריות עם קצת תרד וקצת חצילים. אמנם בהקפצה הירקות מאבדים חלק מהערכים התזונתיים שלהם, אבל אחרי כמעט שבוע בלי אוכל חם החלטתי שאני חייב את זה לעצמי. לכן הירקות האלה היו בנוסף לאוכל הרגיל שאני אוכל, ולא במקום.

אחה"צ
באדיבות אמא שלי - מגש בתנור עם (מהטעים להכי פחות טעים) פלפל ירוק, בטטות, בצל, חצילים וקישואים. יכול להיות שקצת הגזמתי עם כמויות האוכל ביום הזה, כי אחר כך מצאתי את עצמי שוכב על הספה עם כאב בטן מהגיהנום. יכול גם להיות שאחרי שבוע של אוכל טרי, לגוף שלי היה קשה להסתדר פתאום עם אוכל מבושל.

ערב
אחרי עוד ריצת 5 קילומטר שהוכיחה שהגוף שלי בסה"כ מסתדר עם הדבר הזה שאני עושה לו, אכלתי שתי נקטרינות, מנגו, וחיסלתי שוב קערה שלמה של אדממה (כנראה אחד הדברים היחידים שאני אוכל שממש מכיל חלבונים). החלטתי לעשות הפסקה קלה מהסלט עם טחינה היום, על מנת לא להמאיס את זה על עצמי. בסוף היום ניסיתי לשתות קצת מיץ תפוזים כדי לוודא שהשייק מהבוקר לא הרס עבורי את החוויה. עושה רושם שיהיה בסדר.

תגובה 1: