יום שני, 25 ביולי 2011

24.7. פלפל ירוק, גזר, סלרי, פטרוזיליה, שמיר וזרעי פשתן

יום ראשון, 24.07.11. יום שהתחיל מגעיל במיוחד.

בוקר
אחרי אכילת המנגו המסורתית, הכנתי ליטר וחצי שייק של פלפל ירוק, גזר, סלרי (יכול להיות שאיפשהו בוידאו בלבלתי סלרי עם כוסברה, אבל אני לא בטוח), פטרוזיליה, שמיר וזרעי פשתן.


צהריים
מסתבר שיש סוג של טחינה אתיופית שאמורה להיות גם מעולה וגם טעימה לאללה. אז הכנתי לעצמי קערת סלט ממלפפון, המון חסה, 2 עגבניות, גמבה צהובה, גמבה אדומה, בצל סגול, בצל לבן ועירית, ועליה שפכתי טחינה אתיופית שערבבתי עם מים ושום. היה מעולה.

ערב
החלטתי להכין שייק פחות גרוע הפעם: שני אגסים (לא מאוד בשלים) קפואים, שני תפוחים קפואים, וחתיכות מנגו קפוא. בשביל הבריא הוספתי קולורבי שלם, וכמובן פטרוזיליה. למרבה הפלא, השייק יצא דוחה להפליא. זה היה הרגע שבו נזכרתי שאגסים לא מספיק בשלים זה דבר די מגעיל.

לילה
אדממה. מסתבר שעבור מי שאוכל רק ירוק, אדממה יכולה להיות יותר מפתה מצ'יפס.

בין לבין
המון זרעי דלעת (כמו גרעיני דלעת, רק לא קלויים ופחות טעימים). כעקרון אני אמור לאכול גם אגוזי מלך כדי לשמור על רמה כלשהי של חומציות בגוף, אבל אני במחסור אגוזים כרגע.


התחלתי לחקור קצת בנושא תזונה ירוקה. לבדוק אם באמת אפשר לחיות על דבר כזה. ברוב המקומות, "דיאטות ירוקות" (כלומר, כאלה שמתבססות *רק* על פירות וירקות) מומלצות ללא יותר משלושה ימים. אני סוגר עכשיו יום שני ברציפות. כנראה שעדיף לעשות את הניסוי הזה תוך כדי בדיקות דם פעם בשבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה