יום שישי, 12 באוגוסט 2011

11.8. סוף בשר

בוקר-צהריים
קרוב ל-2 ליטר של שייק עם חסה, פטרוזיליה, שמיר, כוסברה, סלרי, שתי בננות ומנגו. היה נסבל.
אגוזי מלך

ערב-לילה
לקראת שעות הערב החלטתי לאכול בשר היום. לא החלטתי להפסיק את התזונה הזו, או לחזור לאיך שהייתי אוכל פעם, אלא פשוט לנסות להוסיף בשר פעם בכמה זמן, ולראות אם בטווח הארוך זה עוזר לי להפסיק להרגיש כל כך חלש. זו היתה חוויה משונה. הגעתי עם גיא ואביאל לברוהאוס ברוטשילד, שם הזמנתי פרגיות בצלחת עם ירקות מבושלים, ותומר, חבר מהלימודים שממלצר שם, הגיש לנו צלחת כנפיים על חשבון הבית. תיעדנו את האירוע. היה מאוד, מאוד מאוד מוזר לאכול בשר שוב.



אני חושב שזה גם יהיה זמן טוב לעשות הפסקה בבלוג. גם בגלל שברגע שאכלתי בשר פעם אחת, זו תחילת התהליך להפוך את התזונה הזו לחלק מהחיים הנורמליים שלי ולא לניסוי מטורף אחד גדול שראוי לבלוג אינטרנטי. וגם בגלל שהעדכון היומי פה מתחיל להציק לי. אני חושב שהדבר הכי חשוב מבחינתי יהיה לא להדרדר חזרה לתזונה רגילה לגמרי, ברגע שנפרץ הסכר. הרעיון הוא בסופו של דבר למצוא תפריט שיהיה גם בריא בצורה מגוחכת וגם נסבל עבור בני אדם, וזה יקח עוד זמן. אני מניח שאעדכן פה בעוד חודש-חודשיים ונראה ממה תהיה מורכבת התזונה שלי עד אז ואיך ארגיש. אז... עד אז, וזה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על הכתבה! ממליצה בחום גם על מרבד הקסמים . קייטרינג איכותי לאירועים.

    השבמחק