יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

9.8. צריך עוד אוכל

הצלחתי לסיים את כל האוכל שיש לי בבית. פרט לשני כרובים, מספר מלפפונים, עגבניות וגמבות - חיסלתי הכל. מחר יהיה מלאי חדש. אני תוהה אם אצליח להחזיק ככה מעמד עד החמישי באוקטובר. לעזאזל, אני תוהה אם אחזיק מעמד עד מחר.
בדקתי את המשקל שלי היום - 87.5 קילוגרם. זה אומר שב-28 יום הורדתי 8.1 קילו, ואני רחוק חצי קילו מ-BMI מושלם. די מגניב. אם מישהו קורא את הבלוג הזה כדי לקבל עצות איך להרזות - קחו בחשבון שאני גם רץ חמישה קילומטרים 3-4 פעמים בשבוע.

בוקר-צהריים
פלח אחרון של אבטיח.
שייק דוחה עמוס בזרעי דלעת, פטרוזיליה, שמיר, 2 סלרי וכנראה שגם כוסברה, לעולם לא אדע. החלטתי להוסיף קצת מלח לשייק. רעיון לא רע. רק חבל ששמתי פי ארבע ממה שסביר.
סלט מורכב מארבעה מלפפונים, גמבה אדומה, גמבה ירוקה, וטחינה אתיופית עם שום.

אחה"צ
ישבתי בבלאק ואכלתי סלט עם כרוב ועוד כמה דברים ששכחתי כי הם היו לא טעימים. מה שכן, לא דיגדג לי בכלל להזמין בשר.
אבוקדו עם אגוזי מלך.
שקדים.

ערב
שני שזיפים צהובים.
פולי אדממה.

לילה
שני גזרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה