יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

3.8. רעב

בוקר (צהריים)
את הצהריים של היום פתחתי עם שייק בריאות שקניתי בשייקיה תל-אביבית, שהכיל - למיטב זכרוני - סלק, בננה, פטרוזיליה ועוד כל מיני דברים. היה פחות טוב מהשייק של אתמול, אבל עדיין טעים מאוד.

אחה"צ
אחה"צ אכלתי שלושה גזרים, ומאוחר יותר מצאתי עוד מקום של שייקים, וקניתי לעצמי שייק שהכיל סלרי, תפוח, גזר, ועוד דברים. היה לא משהו בכלל. בין לבין אכלתי גם אגוזי מלך וזרעי דלעת.

ערב
את הערב סיימתי עם סלט שהכיל שלושה מלפפונים, ראש חסה, בצל לבן, ושלושה בצלים ירוקים - עם טחינה אתיופית מעורבבת עם שום. עשיתי גם שייק בייתי נוסף ומגעיל שהכיל שמיר, פטרוזיליה, כוסברה וגזר. מאוחר יותר אכלתי מנגו.


אני חושב שזה היה היום הכי קשה עד עכשיו. בפעם הראשונה מזה הרבה זמן, התחלתי להרגיש רעב. ממש רעב. מעבר לרעב, חזר אלי פתאום גם החשק הכללי לאוכל של ממש. ובאוכל של ממש אני מתכוון אפילו לקרקרים. אבל גם לשניצל, למשל. זו הפעם הראשונה מזה 11 ימים שבה אני הולך לישון בתחושת רעב מציקה. אני תוהה אם זה משהו שיחלוף או יחמיר.

עדכון, 01:25: טוב, הבנתי שאני לא הולך להצליח להרדם עם תחושת הרעב הזו, אז החלטתי על פשרה וחיממתי ארבע פרוסות לחם שיפון מלא, ואכלתי אותן עם אבוקדו. לחם משיפון מלא נמצא אצלי יחד עם שעועית ברשימת ה"אפשר לאכול פעם בהרבה זמן". עד עכשיו לא מצאתי סיבה לאכול משהו מהדברים האלה, אבל אין ספק שזו היתה חייבת להיות הפעם בהרבה זמן שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה