יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

2.8. עוד יום בחוץ

בוקר-צהריים
את הבוקר ה-11 למלחמה שלי נגד אוכל פתחתי עם הצעת עבודה פתאומית לראיין אנשים עבור ערוץ 2 בנהריה, חיפה ונתניה. הספקתי לאכול מעט ירקות אנטיפסטי, לארוז שלושה גזרים, גמבה ופלפל ירוק ולצאת לדרך.

אחה"צ-ערב
שלושה גזרים וגמבה. על הפלפל הירוק ויתרתי.

לילה
לקראת השעה 23:00 הגעתי מורעב לתל-אביב, ומצאתי את עצמי ב"בודהה בורגרס", מקום שמגיש אוכל לטבעונים. ביקשתי מהמוכרת שתכין לי שייק ירוק עם פטרוזיליה ועוד כל מיני דברים שמפאת העדכון המאוחר אני באמת כבר לא זוכר. היא הכינה לי קנקן של ליטר, שהאמת שהיה פשוט מעולה. מסתבר ששייקים זה פשוט משהו שצריך לדעת להכין. אחר-כך הזמנתי גם סלט גדול שהורכב ממגוון גדול של ירקות, יחד עם טחינה ירוקה. גם, היה מצוין.

אחד החלקים הקשים ביום היו כשקפצתי לקנות פלאפל לצלם שהצטוות אלי (לא, לא ברור לי למה הוא לא יכל ללכת לקנות לעצמו). לעמוד בדוכן הפלאפל ולתאר למוכרת איך אני רוצה את הפיתות, כשאני יודע שאני לא אוכל לאכול אותן או לקנות לעצמי... זה היה די קשה.

פרט לזה, ומכיוון שלא אכלתי יותר מדי ביום הזה - אין הרבה מה לפרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה