יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

6.8. תחילת השבוע השלישי

עבר יותר מחודש מאז שאכלתי משהו שהוא לא ירק או קטניה בפעם האחרונה. לפני שבועיים החלטתי להחמיר ולהוריד גם קטניות. בסופ"ש האחרון, לאחר כמה ימים מאוד קשים, החלטתי להחזיר קצת את הקטניות. אכלתי ארבע פרוסות של לחם משיפון מלא, ובימים האחרונים הוספתי לעניין גם מרק שעועית. אבל זה לא מספיק. הגוף שלי מתחיל להתעצבן.

לא שתיתי קפה או אלכוהול כמעט חודשיים. אני קם עייף בכל בוקר ונופל מרוסק למיטה. בימים האחרונים הפסקתי גם עם הירקות המגעילים. אני מנסה להשאיר את עצמי חי על ירקות סטנדרטים ובעיקר הרבה פירות. פטרוזיליה, תרד, חסה, סלרי, לכל אלה אני כבר לא מסוגל להתקרב. התחושה היא שאלא אם כן יקרה משהו דרסטי, אני לא אצליח להחזיק ככה עוד הרבה זמן. נחכה לפגישה עם התזנואית ונחליט מה לעשות. בינתיים:

בוקר/צהריים
סברס, מלון, מרק שעועית.

אחה"צ
תפוח.

ערב
אבטיח, מנגו, פולי סויה, אנטי פסטי, סלט ירקות עם מלפפונים, עגבניות, גמבה ובצל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה